Subject: Töölepingu seaduse käsiraamat on saanud täiendusi
From: "Maria-Helena Rahumets"
To: "[email-masked]",Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, "rtk info", "[email-masked]", "KP Koda", <[email-masked]>, "Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]",SVV üldmeil, <[email-masked]>, "'advokatuur advokatuur ee'" <[email-masked]>,Anne Värvimann | PRIORE <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "Riigikantselei", <[email-masked]>, "
Cc: Liis Tõnismaa, "Seili Suder", "Laura Laaster", "Ulla Saar"
Date: Mon, 25 Mar 2024 12:04:34 +0200

Head partnerid

Anname teada, et oleme uuendanud töölepingu seaduse käsiraamatut.
Uuendatud käsiraamatus on nüüd lisatud selgitused viimaste aastate
seadusmuudatuste ja värske kohtupraktika osas. Jagage julgelt infot
käsiraamatu uuendamise kohta ka teiste asjakohaste kolleegide, asutuste,
partnerite ja kontaktidega.

Näiteks kajastab käsiraamat nüüd selgitusi järgmise kohta:

*	1. aprillil 2022. a jõustunud vanemapuhkuste ja -hüvitiste
süsteemi muudatused;
*	1. augustil 2022 a. jõustunud läbipaisvate ja prognoositavate
töötingimuste direktiivi üle võtmise muudatused (töötingimustest
teavitamine);
*	15. oktoobril 2022. a jõustunud ehitust ja alltöövõttu puudutavad
muudatused;
*	24. detsembril 2022. a jõustunud paindliku tööaja muudatused
(iseseisva otsustuspädevusega töötaja, IKT valveaeg);
*	17. märtsil 2023. jõustunud töölepingu ülesütlemisel makstavate
hüvitiste muudatused;
*	…ja palju muud, näiteks uuemat kohtupraktikat.

Kümnest enim täiendatud sättest oleme teinud ülevaate Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeeriumi veebilehel
<https://mkm.ee/uudised/toolepingu-seaduse-kasiraamat-2024> .

Uuendatud käsiraamat on kättesaadav siin veebilehel
<https://mkm.ee/sites/default/files/documents/2024-03/T%C3%B6%C3%B6lepingu
%20seaduse%20k%C3%A4siraamat%202024.pdf> .

Seekord on käsiraamat saadaval veebiväljaande vormis (st mitte
paberkandjal).

Head lugemist ja kaasamõtlemist!

Parimate soovidega

Maria-Helena Rahumets
töösuhete ja töökeskkonna osakonna nõunik
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5916 2680,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | Suur-Ameerika 1, Tallinn